Naslov | Vjeronauk u Splitsko-makarskoj nadbiskupiji (1991. – 2016.). : ostvarenja, poteškoće, perspektive |
Naslov (engleski) | Religious Education in the Archdiocese of Split-Makarska (1991 – 2016). : Achievements, Difficulties, Perspectives |
Autor | Sabina Marunčić |
Mentor | Jadranka Garmaz (mentor) |
Član povjerenstva | Domagoj Runje (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Jadranka Garmaz (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Marinko Vidović (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Sveučilište u Splitu Katolički bogoslovni fakultet Split |
Datum i država obrane | 2017-11-27, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | HUMANISTIČKE ZNANOSTI Teologija |
Univerzalna decimalna klasifikacija (UDC) | 272 - Rimokatolička crkva |
Sažetak | Rad istražuje i vrednuje doprinos Katoličke Crkve u suvremenom društvu tijekom
dvadeset i pet godina, od 1991. do 2016., na području Vjeronauka u školi s posebnim
naglaskom na Splitsko-makarsku nadbiskupiju. Uz uvod i zaključak rad je podijeljen u tri
dijela. Prvi dio rada Vjeronauk u suvremenoj hrvatskoj školi uvodi u problematiku i smješta
Vjeronauk u evangelizacijsko poslanje Crkve i u sustav javnih škola u koje je ponovno
uveden nakon više od četrdeset godina izgnanstva. Drugi, središnji dio rada pod nazivom
Vjeronauk u Splitsko-makarskoj nadbiskupiji obuhvaća prikaz postignuća, analizu i
vrednovanje Vjeronauka u osnovnim i srednjim školama na području Splitsko-makarske
nadbiskupije od 1991. do 2016. godine. U trećem dijelu rada koji nosi naziv Zaključna
analiza: ostvarenja, perspektive, poticaji i vizija Vjeronauka autorica, sukladno naslovu,
iznosi i interpretira ostvarenja na području Vjeronauka u školi te nudi smjernice za njegovu
budućnost. |
Sažetak (engleski) | The paper explores and evaluates the contribution of the Catholic Church in modern
society during the twenty-five years, from 1991 to 2016, in the field of Religious Education in
schools, with special emphasis on the Split-Makarska Archdiocese. With the introduction and
conclusion, the paper is divided into three parts. The first part of the work
introducesReligious Education in the modern Croatian schooland places Religious
Education in the evangelizing mission of the Church and in the system of public schools in
which it was reintroduced after more than forty years of exile. The second, central part of the
paper entitledReligious Education in the Split-Makarska Archdioceseincludes a review of
achievements, analysis, and evaluation of Religious Education in primary and secondary
schools in the Split-Makarska Archdiocese from 1991 to 2016. In the third part of the paper
entitledConcluding Analysis: Achievements, Perspectives, Incentives and Vision Religious
Education, the author, in accordance with the title, presents and interprets achievements in the
field of Religious Education at school and offers guidelines for its future. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:202:891418 |
Datum promocije | 2022 |
Studijski program | Naziv: Kršćanstvo i suvremena kultura Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: poslijediplomski doktorski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra teoloških znanosti (licenc) / doktor/doktorica znanosti, područje humanističkih znanosti, polje teologija (lic. theol./dr. sc.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Opseg | 169 str. |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Zatvoreni pristup |
Uvjeti korištenja |  |
Datum i vrijeme pohrane | 2022-02-15 13:33:44 |